Karta płatnicza Visa
Karta płatnicza Visa to wygodny i niezawodny sposób mieć pieniądze zawsze pod ręką.
W aplikacji mobilnej Paysera możesz zamówić kartę, wybrać kolor karty oraz zarządzać swoimi rachunkami. Jeśli płacisz kartą podczas zakupów online, aplikacja może również pomóc w ochronie danych karty, ponieważ konieczne będzie potwierdzenie zamówienia.
Kartę Visa można również dodać do takich platform, jak Apple Pay lub Google Pay.
Prywatna
Jaskrawa osobista karta płatnicza na codzienne wydatki. Wybierz kartę z granatowym wzorem lub okaż solidarność z kartą z ukraińską flagą – w oka mgnieniu znajdź swoją kartę w portfelu!
Firmowa
Karta dla wszystkich Twoich potrzeb biznesowych – we wzorzystym czarnym kolorze, aby łatwo odróżnić ją od codziennej karty Visa.
Jak zacząć?
Więcej o karcie Visa
Filmy informacyjne i często zadawane pytania dotyczące karty płatniczej Paysera.
Kto może zamówić kartę?
Kartę Visa mogą zamówić wszyscy klienci Paysera, którzy przeszli proces identyfikacji i mają co najmniej 16 lat.
Karty mogą zamawiać wszyscy klienci Paysera, ale są one dostarczane tylko do krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Jak zamówić kartę?
1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej Paysera (lub zarejestruj się).
2. Przejdź do Karty.
3. Następnie stuknij +.
4. Wpisz wymagane dane i potwierdź zamówienie.
Zanim zamówisz kartę, upewnij się, że masz wystarczająco pieniędzy na swoim głównym koncie Paysera, aby zapłacić za zamówienie i dostawę karty. Nie masz wystarczających środków? Doładuj swoje konto.
Jedna osoba może zamówić do 5 dodatkowych kart. Wszystkie będą połączone z tym samym kontem karty. Jeżeli zamawiasz kartę w celach biznesowych, podaj dane osoby, która będzie z niej korzystać (nazwa użytkownika – adres e-mail lub numer telefonu).
Zamawiając kartę po raz pierwszy będziesz mógł wybrać kolor karty (ilość oferowanych kolorów może się zmieniać).
Klienci indywidualni mogą wybrać jeden z dwóch kolorów - jasnoniebieski lub pomarańczowy. W ofercie dla biznesu mamy kartę płatniczą w kolorze ciemnoniebieskim.
Przy zamawianiu dodatkowych kart lub po wygaśnięciu ważności karty - automatycznie zamawiana jest karta w tym samym kolorze.
1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej Paysera (lub zarejestruj się).
2. Przejdź do Karty.
3. Kliknij Aktywuj.
4. Wpisz kod CVV, który znajdziesz obok paska podpisu.
Po otrzymaniu karty należy ją aktywować w ciągu 3 miesięcy od daty wyprodukowania karty.
1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej Paysera.
2. Przejdź do Karty.
3. Wybierz Doładuj kartę.
4. Wybierz rachunek, który chcesz doładować oraz kwotę, i potwierdź.
Jeśli nie masz wystarczających środków na podstawowym rachunku – możesz doładować go (lub bezpośrednio rachunek karty) poprzez zwykły przelew bankowy na swój rachunek IBAN. Takiego przelewu możesz dokonać tylko w euro. Jeśli chcesz doładować swój podstawowy rachunek w innej walucie, będziesz musiał wygenerować instrukcję zasilenia (bankowość elektroniczna Paysera> Rachunki i karty> Instrukcja zasilenia> Wypełnij formularz i zaktualizuj instrukcję).
1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej Paysera.
2. Przejdź do Karty.
3. Kod PIN..
4. Wpisz CVV i zapamiętaj PIN.
1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej Paysera.
2. Przejdź do Karty.
3. Zablokuj kartę – karta zostanie tymczasowo zablokowana. Możesz ją ponownie aktywować w dowolnym momencie.
4. Anuluj kartę – karta zostanie trwale zablokowana, a rachunek karty zostanie zamknięty.
Jeśli podejrzewasz, że zgubiłeś kartę lub ktoś inny otrzymał dostęp do danych Twojej karty, tymczasowo zablokuj kartę. Pamiętaj, aby nie udostępniać innym numeru PIN do karty i nie zapisywać go obok karty.
Jeśli masz iPhone'a, po otwarciu aplikacji Paysera i przejściu do sekcji Karty zobaczysz przycisk umożliwiający dodanie karty do aplikacji „Wallet“. Stuknij go i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Możesz także dodać kartę do Google Pay, Samsung Pay oraz PayPal.
Wszyscy zidentyfikowani klienci Paysera mogą zamówić kartę Visa i używać jej na całym świecie. Jednak obecnie dostarczamy karty tylko do krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Czas i cena dostawy zależą od kraju i sposobu dostawy. Z ceną i terminem będzie można zapoznać się przed potwierdzeniem zamówienia. Jeśli chcesz śledzić postęp dostawy karty – wybierz odpowiedni sposób dostawy (np. przesyłka polecona lub DHL).